Thailand 7 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Arnold Niesen - WaarBenJij.nu Thailand 7 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Arnold Niesen - WaarBenJij.nu

Thailand 7

Door: H&A

Blijf op de hoogte en volg Arnold

30 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo,

We zijn vanmorgen om 11.30 uur Nederlandse tijd thuis gekomen.
Dinsdagmiddag 16.00 uur Thaise tijd (5 uur later dan in Nederland) uit het hotel in Thailand naar het vliegveld gereden. 20.00 uur vertrokken naar Singapore. Kleine warme hap gehad in het vliegtuig.
In Singapore een uurtje moeten wachten, lekker kort, en vervolgens met Singapore Airlines de 12 uur durende vlucht naar Nederland aanvaard. Midden in de nacht 1.00 uur Thaise tijd het diner voorgeschoteld gekregen in het vlietuig. Daarna werd het licht uitgedaan en 4 uur later weer aan, want toen kwam het ontbijt.
Om 7.15 uur Nederlandse tijd waren we op Schiphol. Wachten op de koffers en rustig aangedaan en na 9.00 uur de trein naar Zwolle genomen. Buiten de spits om i.v.m. een NS-actie 2 tickets, 1 betalen.
Op Schiphol werden we verwelkomd door Rick, in Zwolle zijn we opgehaald door Harry en Jannie en wederom zag de tuin er dank zij de buurtjes er picobello uit.
Ondanks de lange tijd van op zijn, zijn we aardig monter. We wachten af wanneer de man met de hamer komt.

Nou, bedankt voor de reacties. Is altijd leuk als je in verre oorden op deze manier contact hebt.

Groeten,

Henriëtte en Arnold

• 30 Mei 2012 - 17:21

Jannie:

En nu maar afwachten of je het ritme hier weer te pakken krijgt.Maar je bent weer een ervaring rijker,he leo dat hebben we ook weer gezien ha ha ha .Groetjes Harry en Jannie.

• 30 Mei 2012 - 20:46

Karel&Paula:

Hallo.. Welkom in het "koude kikkerlandje" Fijn, dat jullie weer veilig en gezond thuis zijn in jullie geliefde Dedemsvaart. Eerst duduk na de vermoeide reis en afkikken?
    Groetjes en tot binnekort,
    Karel&Paula.

• 30 Mei 2012 - 21:58

Bert&Son:

Ar en Jetje,welkom weer thuis in de Voart en dan nu eerst morgen lekker uitsjaaapen!

• 31 Mei 2012 - 11:25

Norma/herman:

Hey... welkom thuis...na een lange reis
    eerst goed bijkomen en uitslapen.. groetjes....

• 31 Mei 2012 - 11:29

Willem En Tineke:

We gaan (bijna) naast onze schoenen lopen vanwege de complimentjes wat de tuin betreft.
    de buurtjes